Wat ga je doen als F&B Supervisor bij Inntel Hotels?
Als F&B supervisor zorg je voor een fijne ervaring voor onze gasten. Je speelt een cruciale rol in het verwelkomen van gasten in onze Bar & Brasserie Willem I, die een centrale plek in het hotel inneemt. Hier zorg jij als gastheer voor een warm ontvangst. Of het nu gaat om het serveren van ontbijt, diner of een drankje aan de bar, jij staat klaar. Daarnaast ontvang je gasten in de vergaderruimtes en zorg je ervoor dat meetings en evenementen soepel en professioneel verlopen.
Verder ben je als F&B supervisor verantwoordelijk voor het behouden van overzicht en het garanderen van een soepele service. Je stuurt het team aan, geeft leiding waar nodig en springt bij wanneer dat nodig is. In samenwerking met de F&B manager denk je continu na over nieuwe ideeën en verbeteringen om de service en de beleving voor onze gasten naar een nog hoger niveau te tillen.
Daarnaast vind je het leuk om gasten te informeren over het hotel en de stad Den Haag, of maak je graag een praatje met vaste gasten. Kortom, jij zorgt dat je team en gasten op hun gemak zijn en iedereen kan genieten van het verblijf bij Inntel Hotels.
Dit vind je leuk om te doen:
- Lead by example, jij laat zien hoe je de beste customer experience aan onze gasten geeft;
- Je team coachen en motiveren. Daarbij geef je vertrouwen, zodat medewerkers kunnen groeien in verantwoordelijkheid;
- Overzicht behouden over alle F&B in het hotel waardoor ontbijt, bar, restaurant, banqueting en roomservice soepel verlopen;
- Je verzorgt de briefing aan het begin van de dienst en zorgt dat iedereen alle middelen ter beschikking heeft om zijn werk goed uit te voeren.
Herken jij jezelf hierin?
Wij zijn erg trots op de positieve beoordelingen die ons hotel ontvangt. Zo hebben we op Booking.com een gemiddelde score van 8+! Om onze gasten te blijven verrassen, zoeken we collega’s die met veel enthousiasme bijdragen aan de beleving van onze gasten. Daarnaast zoeken wij iemand die past in onderstaand profiel:
- Je hebt passie voor eten, drinken en gastvrijheid;
- Jij pakt van nature een voortrekkersrol op de werkvloer;
- Je coacht je team en weet ze op een positieve manier aan te sturen;
- Je behoudt het overzicht op drukke momenten;
- Jij zorgt voor een goede voorbereiding, zodat de operatie soepel verloopt.
Waarom je bij Inntel Hotels wilt werken
Inntel Hotels biedt een omgeving waar luxe en persoonlijke service samen komen. Wij willen dat jij als medewerker jezelf bent. Want zit jij lekker in je vel? Dan zullen onze gasten dat merken. Wij zijn een platte organisatie met korte lijntjes. We bieden veel ruimte en verantwoordelijkheid zodat jij continu uitgedaagd wordt en jezelf kan ontwikkelen. Daarnaast bieden wij:
- Een salaris tussen de € 2.419,- en € 2.929,-, afhankelijk van ervaring;
- Wisselende shifts waardoor jij afwisselend vrije ochtenden en avonden hebt. Ook hechten wij veel waarde aan het regelmatig geven van vrije weekenden voor een goede werk/privé balans;
- Veel ruimte voor het nemen van initiatief en verantwoordelijkheid;
- 25 doorbetaalde vakantiedagen, gebaseerd op een werkweek van 38 uur;
- Aantrekkelijke personeelskorting op hotelovernachtingen in onze Inntel Hotels en 20% korting in onze restaurants;
- Werken in een toonaangevend 4-sterren hotel.
Waar ga jij werken
Inntel Hotels is een succesvolle Nederlandse hotelgroep met 5 hotels, allen te vinden op toplocaties in grote steden zoals Amsterdam, Zaandam, Den Haag en Utrecht.
Inntel Hotels Den Haag Marina Beach schittert tegen een achtergrond van zee en strand. Dit iconische hotel telt 13 verdiepingen en heeft een prominente positie aan de kop van het Noordelijk havenhoofd. Het is dé plek voor een gezonde dosis Vitamin Sea. Dankzij de unieke centrale locatie aan het strand zijn sportactiviteiten, ontspanning en het centrum van Scheveningen binnen loopafstand.
Locatie: Strandweg 1, 2586 JK DEN HAAG
Solliciteren kan via: sollicitatiedenhaag@inntelhotels.nl of via onderstaand formulier.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Solliciteer hier