Wat ga je doen als Revenue Coördinator bij Inntel Hotels
Als revenue coördinator zorg je voor een optimale bezetting van onze hotels in Cluster Amsterdam. Dit cluster bestaat uit Inntel Hotels Amsterdam Centre en Inntel Hotels Amsterdam Landmark. Beide hotels hebben samen 585 kamers en bieden luxe wellnessfaciliteiten op toplocaties.
Je analyseert de cijfers en maakt rapportages. Samen met de cluster revenue manager en de director of revenue bepaal je de strategie voor de hotels. Jij zorgt ervoor dat de juiste kamerprijzen en beschikbaarheid op alle boekingskanalen staan. Je hebt contact met online travel agents en zorgt voor de prijsbepaling van groepsaanvragen. Ook help je bij het versturen van offertes en werk je aan het up-to-date houden van de content op de boekingssites.
Dit is een greep van wat je gaat doen:
- Je analyseert data en helpt bij de revenue strategie;
- Je hebt direct contact met de general managers en bent betrokken bij de hoteloperatie;
- Je verwerkt kamerprijzen, beschikbaarheid, restricties en distributie strategieën voor onze eigen website en Online Travel Agents via Opera (PMS), Duetto (RMS) en SmartHOTEL (Channelmanager);
- Je ondersteunt bij groepsaanvragen en bepaalt kamerprijzen op basis van verschillende factoren;
- Je stelt rapportages en forecasts op en ondersteunt bij revenue meetings;
- Je helpt de cluster revenue manager bij dagelijkse taken.
Herken jij jezelf in
We zijn trots op de positieve beoordelingen die we ontvangen. Zo hebben we op Booking.com een gemiddelde score van 8,2! Om onze gasten te blijven verrassen, zoeken wij enthousiaste collega’s die actief willen bijdragen aan de beleving van onze gasten. We zoeken iemand die:
- Een afgeronde opleiding heeft aan de Hogere Hotelschool of Middelbare Hotelschool, met relevante werkervaring of stage in revenue, reserveringen of front office;
- Affiniteit heeft met revenue. Je duikt graag in cijfers om de toekomst steeds beter te kunnen voorspellen;
- Accuraat is. Je verliest nooit de details uit het oog;
- Sterke analytische vaardigheden heeft, cijfers vertaalt naar acties en collega’s enthousiasmeert;
- Bij voorkeur kennis heeft van PMS, revenue management systemen en reserveringssystemen;
- Uiteraard bedreven is in Excel;
- Zowel de Nederlandse als Engelse taal beheerst, zowel in woord als geschrift.
Hierom wil je bij Inntel Hotels werken
Wij bieden een omgeving waar luxe en persoonlijke service samenkomen. Wij willen dat jij als medewerker jezelf bent. Als jij lekker in je vel zit, merken onze gasten dat. Je komt te werken in een platte organisatie met korte lijntjes. We geven je veel ruimte en verantwoordelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Daarnaast bieden wij:
- Een salaris tussen de € 2.690,13 en € 3.344,54, afhankelijk van ervaring;
- Een werkweek tussen de 32 en 40 uur;
- De mogelijkheid tot hybride werken. Minimaal 3 dagen op verschillende locaties (op maandag bij Inntel Office in Hoofddorp). 2 dagen zijn flexibel;
- Laptop en telefoon;
- NS Business card 2e klasse voor je woon-werk verkeer;
- 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
- Aantrekkelijke personeelskorting op hotelovernachtingen in onze Inntel Hotels en 20% korting in onze restaurants;
- Korting op hotels wereldwijd via het Hotel Employee Rate programma;
- Pensioensopbouw en de mogelijkheid tot aansluiting bij collectieve aanvullende zorgverzekering;
- Jaarlijks themafeest met collega’s van alle hotels.
Waar ga jij werken
Inntel Hotels is een Nederlandse hotelgroep met 5 hotels op top locaties in grote steden. Je standplaats is Inntel Office in Hoofddorp en bent daar minimaal één keer per week. Op maandag is de vaste teamdag om samen te werken met het revenue team.
Interesse
Wil jij meer weten over deze vacature? Neem gerust contact op met onze ‘director of revenue’; Dave Overeem van Elferen via 06-10597953 of via onderstaand mailadres.
Locatie: Capellalaan 131, 2132 JM HOOFDDORP
Solliciteren kan via: werkenbij@inntelhotels.nl of via onderstaand formulier.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Solliciteer hier