Vind jij het leuk om samen met je collega’s onze gasten een warm welkom te geven? Dan zit je bij ons goed!
Wat ga je doen als Assistent Front Office Manager bij Inntel Hotels
- Je bent verantwoordelijk voor een optimale serviceverlening aan onze gasten;
- Je helpt bij het maken van de roosters;
- Je ondersteunt bij de werving en selectie van nieuwe medewerkers en stagiaires;
- Samen met de Front Office Manager geeft je leiding aan de medewerkers en neem je deel aan functionerings- en beoordelingsgesprekken;
- Je behandelt vragen en klachten van gasten bij afwezigheid van de Front Office Manager;
- Je bent mede verantwoordelijk voor de financiële afhandeling en kostenbewaking.
Herken jij jezelf in
‘You’ll be surprised…’ is de belofte die wij aan onze gasten maken. We zijn dan ook trots op de vele positieve beoordelingen die ons hotel ontvangt. Op Booking.com hebben we een gemiddelde score van 8+! Om onze gasten te blijven verrassen, zoeken we collega’s die met enthousiasme, oprechte interesse en passie willen bijdragen aan de ervaring van onze gasten. Wij zijn op zoek naar iemand die past binnen het volgende profiel:
- Uitstekende communicatieve en commerciële vaardigheden;
- Je vindt het leuk om onze gasten een warm welkom te heten en een onvergetelijk ‘You’ll be surprised’-verblijf te verzorgen, en je kunt je collega’s hierin trainen;
- Je bent gastvrij en speelt goed in op de wensen van onze gasten;
- Naast Engels spreek je nog een andere vreemde taal;
- Je hebt leidinggevende ervaring op de receptie van een middelgroot tot groot hotel;
- Je bent flexibel beschikbaar, ook ’s avonds en in het weekend. Jouw voorkeuren kun je aangeven via onze online roostertool/app.
Hierom wil je bij Inntel Hotels werken
Wij bieden een omgeving waar luxe en persoonlijke service samen komen. Wij willen dat jij als medewerker jezelf bent. Als jij lekker in je vel zit, dan merken onze gasten dat. Jij komt te werken in een platte organisatie met korte lijntjes en bieden veel ruimte en verantwoordelijkheid zodat jij continu uitgedaagd wordt en jezelf kan ontwikkelen. Daarnaast bieden wij:
- Een salaris tussen de €2.732 en €3.000 afhankelijk van ervaring;
- Reiskostenvergoeding (>10 km woon-werkafstand);
- 25 doorbetaalde vakantiedagen (o.b.v. 38 uur);
- Maandelijks ontvang je je salaris op een vaste betaaldatum;
- Automatische pensioenopbouw;
- Ken je iemand uit je omgeving die ook bij ons wil werken? Dan maak je kans op een aanbrengpremie van €100,- netto;
- Aantrekkelijke personeelskorting op hotelovernachtingen in onze Inntel Hotels en 20% korting in onze restaurants;
- Een bedrijfsuniform;
- Jaarlijks ontvang je een kerstpakket;
- Jaarlijks themafeest met alle collega’s;
- Korting op aanvullende zorgverzekering;
- Korting bij hotels wereldwijd via Hotel Employee Rate;
- Korting op producten van topmerken, gadgets en uitjes via Personeelsvoordeelwinkel.
Waar ga jij werken
Inntel Hotels is een succesvolle Nederlandse hotelgroep met vijf hotels, allen te vinden op top locaties in grote steden, zoals Amsterdam, Zaandam, Den Haag en Utrecht.
Inntel Hotels Amsterdam Centre in hartje Amsterdam, zit op loopafstand van de grachtengordel en alle hoogtepunten zoals de internationaal befaamde musea en de oude volksbuurten. De 279 comfortabele kamers en suites zijn voorzien van alle luxe en vormen de perfecte uitvalsbasis voor een citytrip naar onze hoofdstad.
Locatie: Nieuwezijds kolk 19, 1012PV AMSTERDAM
Solliciteren kan via: sollicitatieamsterdamcentre@inntelhotels.nl of via onderstaand formulier ter attentie van Bienva Garcia Felipe, Front Office Manager.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Solliciteer hier