Om u alle aandacht en persoonlijke service te kunnen bieden verwerken wij uw persoonsgegevens. Wij hechten veel waarde aan transparantie en leggen u hieronder uit welke gegevens wij verwerken, en hoe wij deze gegevens gebruiken.
Welke persoonsgegevens voor welke doeleinden
Wij verwerken gegevens van hotelgasten, bezoekers van onze website, leveranciers, werknemers, zzp-ers, stagiaires en sollicitanten. We verwerken niet meer persoonsgegevens dan nodig voor de hieronder vermelde doeleinden.
Welke persoonsgegevens wij verwerken:
- contactgegevens zoals emailadres en telefoonnummer;
- informatie met betrekking tot een reservering, verblijf of bezoek aan een hotel;
- deelname aan een loyaliteitsprogramma;
- informatie met betrekking tot aankoop en ontvangst van producten of diensten;
- persoonlijke kenmerken; nationaliteit, paspoortnummer met plaats en datum van uitgifte;
- betaalinformatie (betaalkaartnummer en andere kaartinformatie); authenticatie-informatie en
- factuur- en rekeninggegevens die aan (mobiel) factureren verbonden zijn;
- gastvoorkeuren; marketing- en communicatievoorkeuren;
- groepen waaraan de gast verbonden was tijdens het verblijven bij onze hotels.
Verwerking conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)
Bij onze verwerking houden wij ons aan de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Dat betekent dat wij:
- vermelden voor welke doeleinden wij persoonsgegevens verwerken;
- de verwerking van persoonsgegevens beperken tot gegevens die nodig zijn voor die doeleinden;
- in gevallen waarin uw toestemming is vereist vragen we om toestemming voor verwerking;
- passende beveiligingsmaatregelen nemen om uw persoonsgegevens te beschermen en dat ook eisen van partijen die in onze opdracht persoonsgegevens verwerken;
- u de mogelijkheid bieden om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen.
Grondslag van de verwerking
We gebruiken uw persoonsgegevens voornamelijk voor de uitoefening van onze dienstverlening (uitvoering van de overeenkomst met u), tenzij u ervoor heeft gekozen om bepaalde persoonsgegevens aan ons te verstrekken (toestemming), of er een wettelijke verplichting is om uw persoonsgegevens te verwerken. Gegeven toestemming kan altijd worden ingetrokken.
Doel van verwerking
Wij verwerken persoonsgegevens voor de volgende doelen:
- het maken van reserveringen
- het afhandelen van betalingen
- het verzenden van onze nieuwsbrief
- Om u te kunnen bellen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
- Om u te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten
- Als u een account aanmaakt
- het analyseren van statistieken en optimaliseren van de website
- het maken van camerabeelden ter bewaking tegen inbraak en diefstal
- Als u solliciteert voor de functies binnen Inntel Hotels
- Om te kunnen voldoen aan wet- en regelgeving
Delen van gegevens met derden
Wij delen geen persoonsgegevens met derden tenzij dat nodig is voor de uitvoering van de overeenkomst of als wij daartoe wettelijk verplicht zijn. Met bedrijven die uw gegevens verwerken in onze opdracht, sluiten wij een verwerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van uw gegevens. Inntel Hotels blijft verantwoordelijk voor deze verwerkingen.
Cookies
Cookies zijn kleine tekstbestanden die op de computer van de bezoeker worden geplaatst, daarin wordt informatie opgeslagen, waaronder in bepaalde gevallen persoonsgegevens. Wij maken gebruik van cookies. Bekijk onze cookieverklaring voor meer informatie.
SOCIAL MEDIA
De social media knoppen op deze website zijn opgenomen om pagina’s te kunnen delen via social media netwerken Twitter, Linkedin, Facebook en Google+. Indien u op deze knoppen klikt worden uw persoonsgegevens verwerkt door het desbetreffende social media netwerk. Lees de privacy verklaringen van Twitter, LinkedIn, Facebook en Google+ om te zien hoe deze netwerken met uw persoonsgegevens omgaan.
Passend beveiligd en niet langer bewaard dan nodig
Wij nemen de bescherming van uw gegevens serieus en nemen passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u het idee heeft dat uw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact met ons op via privacy@inntelhotels.nl
We bewaren persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk. Dat wil zeggen zolang nodig is om de gevraagde diensten te leveren, tenzij gegevens wettelijk verplicht langer moeten worden bewaard.
Persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen
U heeft te allen tijde de mogelijkheid om de persoonsgegevens die wij van u hebben in te zien, te corrigeren, af te schermen of te laten verwijderen. Een verzoek kunt u per e-mail richten aan: privacy@inntelhotels.nl. Zo mogelijk reageren wij binnen vier weken op uw verzoek.
Klachten
Hebt u een klacht over de verwerking van uw persoonsgegevens dan kunt u contact opnemen met Inntel Hotels via privacy@inntelhotels.nl. U heeft ook altijd de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens via www.autoriteitpersoonsgegevens.nl.
Vragen
Heeft u vragen over ons privacybeleid dan kunt u deze richten aan: privacy@inntelhotels.nl of per post:
Contactgegevens
Inntel Hotels
T.a.v. Privacy
Capellalaan 131
2132 JM Hoofddorp
Wijzigingen
Wij kunnen deze privacyverklaring altijd wijzigen. De wijzigingen worden op de website gepubliceerd. Wij raden u aan deze verklaring geregeld te raadplegen, zodat u op de hoogte blijft van eventuele wijzigingen. Laatste wijziging: 26 juni 2024