Vind jij het leuk om samen met je collega’s onze gasten een warm welkom te geven? Dan zit je bij ons goed!
Wat ga je doen als Assistant Front Office Manager bij Inntel Hotels
- Je bent verantwoordelijk voor een optimale serviceverlening aan onze gasten;
- Je helpt bij het maken van de roosters;
- Je ondersteunt bij de werving en selectie van nieuwe medewerkers en stagiaires;
- Samen met de Frontoffice Manager geeft je leiding aan de medewerkers en neem je deel aan functionerings- en beoordelingsgesprekken;
- Je behandelt vragen en klachten van gasten bij afwezigheid van de Front Office Manager;
- Je bent mede verantwoordelijk voor de financiële afhandeling en kostenbewaking.
Herken jij jezelf in
‘You’ll be surprised…’ is de belofte die wij aan onze gasten maken. Wij zijn dan ook erg trots op de positieve beoordelingen die wij als hotel krijgen. Op Booking.com hebben wij een gemiddelde beoordeling van een 8+! Om onze gasten te kunnen blijven verrassen zoeken wij collega’s die met veel enthousiasme, oprechte interesse en passie een actieve bijdrage willen leveren aan de beleving van onze gasten. Daarnaast zoeken wij iemand die past in onderstaand profiel:
- Iemand met uitstekende communicatieve en commerciële vaardigheden;
- Je vindt het leuk om onze gasten een warm welkom te bieden en een You’ll be surprised verblijf te verzorgen, daarnaast kun je je collega’s hierin trainen;
- Je bent gastvrij en speelt goed in op de wensen van onze gasten;
- Naast Engels, spreek je nog een extra vreemde taal;
- Je hebt leidinggevende ervaring binnen de afdeling receptie van een middelgroot tot groot hotel;
- Je bent op wisselende tijden beschikbaar, ook in de avonden en/of weekenden. Jouw roosterwensen kun je aangeven in onze online roostertool/app.
Hierom wil je bij Inntel Hotels werken
Wij bieden een omgeving waar luxe en persoonlijke service samen komen. Wij willen dat jij als medewerker jezelf bent, want zit jij lekker in je vel dan merken onze gasten dat. Wij zijn een platte organisatie met korte lijntjes en bieden veel ruimte en verantwoordelijkheid zodat jij continu uitgedaagd wordt en jezelf kan ontwikkelen. Daarnaast bieden wij:
- Een bruto maandloon vanaf €2.800 (loonschaal 7, horeca cao). Inschaling is afhankelijk van werkervaring;
- Flexibele werktijden en dagen: jij geeft je roostervoorkeuren aan;
- Reiskostenvergoeding (>10 km woon-werkafstand);
- 25 doorbetaalde vakantiedagen (o.b.v. 38 uur);
- Maandelijks ontvang je je salaris op een vaste betaaldatum;
- Automatische pensioenopbouw;
- Ken je iemand uit je omgeving die ook bij ons wil werken? Dan maak je kans op een aanbrengpremie van €100,- netto;
- Aantrekkelijke personeelskorting op hotelovernachtingen in onze Inntel Hotels en 20% korting in onze restaurants;
- Een bedrijfsuniform;
- Jaarlijks ontvang je een kerstpakket;
- Jaarlijks themafeest met alle collega’s;
- Korting op aanvullende zorgverzekering;
- Korting bij hotels wereldwijd via Hotel Employee Rate;
- Korting op producten van topmerken, gadgets en uitjes via Personeelsvoordeelwinkel.
Waar ga jij werken
Inntel Hotels is een succesvolle Nederlandse hotelgroep met vijf hotels, allen te vinden op top locaties in grote steden, zoals Amsterdam, Zaandam, Den Haag en Utrecht.
Inntel Hotels Amsterdam Landmark heeft een stoer karakter dat geïnspireerd is op het industriële verleden van de omgeving. Het is de plek om te overnachten, dineren in Bar & Brasserie Werkspoor, zakelijke events te organiseren en volledig tot rust te komen in Spa Steam. Het wellness centre beschikt over een zwembad, Turks stoombad, sauna en massageruimte. Bovendien zijn alle luxe kamertypes uitgerust met een rond bubbelbad in de kamer en/of een privé-sauna.
Locatie: VOC-kade 600, 1018 LG AMSTERDAM
Solliciteren kan via: sollicitatielandmark@inntelhotels.nl of via onderstaand formulier ter attentie van Benjamin Dehghan, Front Office Manager.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Solliciteer hier